Tilauksen peruutus & palautus

FESTIVE.FI -VERKKOKAUPPATILAUKSEN PERUUTTAMINEN JA PALAUTUSOHJE

Sinulla on oikeus palauttaa tai vaihtaa Festive.fi-verkkokaupasta ostettu Festive-koru 14 vuorokauden kuluttua tilauksen vastaanottamisesta.

  • Huomioithan, että vaihto- ja palautusoikeus ei koske sivustolla tilaustuotteiksi merkittyjä tuotteita, kaiverrettuja tuotteita eikä tuotteita, joita on muutettu erityistoivomusten mukaisesti.
  • Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäispakkauksessaan.
  • Kaiverretuilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta, mutta tarjoamme niille yhden ilmaisen koonmuutoksen ilman mitään kustannuksia asiakkaalle.

Ennen vaihtoa tai palautusta otathan yhteyttä asiakaspalveluumme kultasepat@narsakka.com tai 010 2390 490. Palauttamisesta ei aiheudu sinulle lisäkustannuksia.

Mikäli saamasi tuote on viallinen tai vahingoittunut lähetyksessä, ilmoita asiasta Festive-verkkokaupan asiakaspalveluun. Festive-verkkokauppa pyrkii ensisijaisesti korvaamaan viallisen tuotteen uudella. Jos se ei kuitenkaan ole mahdollista, Festive-verkkokauppa hyvittää tilaajalle maksetun summan. Hyvitys tehdään sen jälkeen, kun tuote on palautunut ja vika on todennettu.

Palautusoikeus koskee ainoastaan Festive.fi-verkkokaupasta ostettuja koruja.

Sinulla on oikeus palauttaa tuotteet kun:

  • tilaus on peruutettu näiden tilaus- ja toimitusehtojen mukaisesti ilmoittamalla siitä Festive-verkkokaupan asiakaspalveluun kultasepat@narsakka.com tai soittamalla 010 2390 490 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta tai tuote on laitettu palautukseen Festive-verkkokaupan palautusohjeiden mukaisesti 14 päivän sisällä toimituksesta.
  • tuote on käyttämätön ja samassa kunnossa kuin se oli toimitettaessa
  • tuote on pakattu alkuperäiseen pakkaukseensa

Näin teet tuotepalautuksen: 

  1. Ilmoita palautuksesta Festive-verkkokaupan asiakaspalveluun yhteydenottolomakkeella tai sähköpostilla kultasepat@narsakka.com. Käsittelyn nopeuttamiseksi otsikoi viestisi Tuotepalautus / Tilausnumero tai Tuotevaihto / Tilausnumero.
  2. Pakkaa tuote alkuperäiseen pakkaukseen. Kirjoita paketin päälle palautuksen vastaanottajan tiedot:

Asiakaspalautus 649355

KS Narsakka Oy

Kasarmikatu 7B 2.krs

13100 Hämeenlinna

FINLAND

  1. Vie paketti postin toimipisteeseen, kun olet kirjoittanut siihen yllä olevan osoitetiedon.

Hyvitys palautetusta tuotteesta

Tuotehyvitys tehdään välittömästi sen jälkeen, kun palautettu tuote on saapunut Kultasepät Narsakka Oy:lle ja sen kunto on tarkistettu, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa tuotteen palautumisesta.

Festive-verkkokauppa pidättää oikeuden veloittaa asiakkaalta tuotepalautuksesta aiheutuneet kustannukset, jos palautus on tehty näiden ehtojen vastaisesti.